niedziela, 20 października 2013

"Szmaragdowy Atlas"






"Szmaragdowy Atlas"
John Stephens








 W wigilijną noc rodzice Kate ,Michaela i Emmy zostają zabrani przez złe siły.Od tej pory muszą tułać się po różnych sierocińcach.
 Pewnego dnia zostają zabrani do domu dziecka gdzie są jedynymi podopiecznymi.Pełni obaw i różnych podejrzeń nie ufają  gosposi i dyrektorowi. Kiedy znajdują szmaragdowy atlas zaczyna dziać się coś dziwnego. Dowiadują się, że dzięki niemu mogą przenosić się w czasie. Trafiają do tajemniczego miasta , którym rządzi piękna księżna. Okazuje się ,że jest to podła czarownica ,która pragnie za wszelką cenę zdobyć magiczną księgę. Dzieci muszą zmierzyć się z wieloma przeciwnościami ,ale to nie zniechęci ich do ocalenia miasta i odnalezienia rodziców. Przy okazji dowiadują się także co znaczy prawdziwa przyjaźń i poświęcenie .
 Kiedy pierwszy raz usłyszałam o tej książce pomyślałam " to musi być coś fajnego" i się nie myliłam .Mimo , że na początku jest trochę nudny ,później akcja toczy się coraz szybciej.Wciągnęła mnie tak mocno ,że gdy zaczynałam ją czytać nie wiadomo kiedy robiło się ciemno. Myślę ,że wam spodoba się tak samo jak mnie . Miłego czytania :D.



                                                                                                      White Angel
  

1 komentarz:

  1. Wiele razy chodziłam do księgarni i patrzyłam na tę książkę. Ale zawsze wychodziłam z niej z czymś innym w ręku. Może jednak trzeba by kupić i przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń