niedziela, 29 września 2013

"Cztery prawdy i kłamstwo"




                           







                           "Cztery prawdy i kłamstwo"
                                   Lauren Barnholdt

   
  
   Poznajemy Scarlett Northon . Jak większość dziewczyn w jej wieku interesuje się modą , uwielbia  kupować ubrania ,malować się i zmieniać fryzury . Szkoła to nie jest  jej ulubione miejsce ,a matma idzie jej  najgorzej .Z powodu pewnego incydentu musi zmienić szkołę. Trafia do elitarnej akademii dla grzecznych i zdolnych panien. Scarlett pełna obaw i domysłów z walizką wypełnioną po brzegi kosmetykami , romansami i modnymi ubraniami  znajduje się pod drzwiami swojego pokoju . Nie wie jeszcze co ją czeka .Te z pozoru grzeczne dziewczyny okazują się plotkarami , intrygantkami i rywalizują ze sobą przy każdej możliwej okazji. Na domiar złego dostaje się do drużyny koszykarskiej. Nie przyzwyczajona do luźnych ciuchów i adidasów nie radzi sobie zbyt dobrze. Niestety jej współlokatorka nie chce się zaprzyjaźnić. Kiedy na lekcjach angielskiego dowiaduje się ,że będą pisać anonimowe listy z chłopakami z męskiej szkoły nudne dni w dziwnej szkole stają się interesujące. Do tego poznaje przyjaciółkę, która tak jak ona uwielbia romanse.
   Na początku myślałam że będzie to jedna z wielu książek o życiu i problemach nastolatek . Myliłam się . Gdy tylko zaczęłam czytać nie mogłam się oderwać.Dlatego polecam wam ją serdecznie i mam nadziej , że
będzie wam się podobać tak samo jak mi .




                                                                                                          White Angel
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz